måndag 17 juni 2013

TILL ER LÄSARE

Hej alla underbara läsare!

Jag vill bara tacka för alla fina kommentarer, och eftersom ni blir allt fler som tittar in här så vill jag säga hej till alla nya läsare också. Jag skriver inte här varje dag, vilket kan vara både bra och dåligt. Men jag har väldigt mycket att skriva om, och det kommer förmodligen bli en hel del mer framöver, än vad det varit.
Däremot är jag inne här varje dag och läser igenom kommentarer och besöker era bloggar.
Tack för att ni läser!

/J

8 kommentarer:

  1. Spännande att se vad du kommer skriva :)

    Sv; Åh tack fina du! Ja, ett miljöombyte kan göra otroligt mycket för en. Och i Sverige är där så många otroligt vackra platser :)

    Hoppas du mår bra och att du får en fin midsommar!

    kram

    SvaraRadera
  2. Kan säga att jag känner igen mig på så mycket du skriver, helt sjukt..

    Svar på detta: "Å jag känner verkligen igen mig. Jag tycker det är precis likadant när folk kommenterar ens kläder eller hår osv. Man får väl se ut som man vill, alla är ju olika? Dom behöver ju inte äta det där, eller gå i dom kläderna, eller färga håret grönt, men om jag vill det så är det ju mitt val. Märklig värld :)"

    Ja men eller hur, får man inte leva som man vill? Ne. Det ska alltid vara något som inte är bra, så himla sjukt. Om de inte tycker om vissa saker kan man ju fint säga att man själv inte tycker om det men att alla är olika liksom.. Men vi lever i en märklig värld minst sagt!

    SvaraRadera
  3. vilken underbar värld vi lever , jag fortfarande tvivlar på detta spell caster hur han gjorde det !
    Min mun är full av vittnesmål , Am välsignar min man lämnade hemmet för två år till Sydafrika för en turist , menade han en prostituerad och han förhäxa av flickan min man vägrar att komma hem igen , jag gråta dag och natt ser för vem kan hjälpa mig , jag läste en nyhets papper om en kraftfull spell caster heter Dr okojie och jag kontaktade spell caster för att hjälpa mig att få min älskare tillbaka till mig , och han ber mig att inte oroa sig för att de gudar som vi slåss för mig .. han sa till mig i mitten av natten när allt anden är i vila som han kommer att kasta en trollformel för att återförena min älskare tillbaka till mig . och han gjorde på mindre än 3 dagar min man kom tillbaka till mig och började gråta som jag skulle för att förlåta honom , jag , så glad för vad denna spell caster gjorde för
    mig och min man .. kontakt på sin e-post drokojiehealinghome@gmail.com är den bästa spell caster i hela vilda världen . han specialiesed i lösningen av andra problem, bland annat följande:
    ( 1 ) Om du vill att ditt ex tillbaka .
    ( 2 ) om du alltid har mardrömmar .
    ( 3 ) Du vill främjas på kontoret.
    ( 4 ) Du vill att kvinnor / män springa efter dig .
    ( 5 ) Om du vill ha ett barn .
    ( 6 ) Om du behöver ekonomiskt stöd .
    ( 7 ) Om du vill att bota HIV AIDS
    kontakta honom nu för omedelbar lösning på ditt
    problem på Drokojiehealinghome@gmail.com
    Tack

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. Jag heter wanda loftis jag bor i norge och jag är lycklig
    Gift med en härlig och omtänksam make, med tre barn. en
    Mycket stort problem inträffade i min familj ett år
    Sedan, mellan mig och min man, så hemskt att han
    Tog saken till domstolen för skilsmässa. Han sa att han
    Ville aldrig stanna med mig igen, och att han
    Älskade mig inte längre. Så han lämnade
    Hus och fick mig och mina barn att gå igenom
    Svåra smärtor. Jag försökte alla mina möjligheter att få honom
    Tillbaka, efter mycket tiggeri, men alla till ingen nytta, och han
    Bekräftade det att han har fattat sitt beslut, och han
    Ville aldrig se mig igen.
    Så på en kväll, som jag kom tillbaka från jobbet, jag
    Träffade en gammal vän av min som frågade min man. Så jag
    Förklarade allt för henne, så hon berättade för mig att
    Enda sättet jag kan få min man tillbaka är att besöka en stavning
    Caster, för att det verkligen har fungerat för henne också. Så jag
    Trodde aldrig på stavning, men jag hade inget annat val än
    Att följa hennes råd. Då gav hon mig e-postmeddelandet
    Adress till stavningsklipparen DR ISIKOLO som hon besökte.
    (Isikolosolutionhome@gmail.com)
    Så nästa morgon skickade jag ett mail till adressen hon
    Gav mig och stavningskastaren försäkrade mig om att jag vill
    Få min man tillbaka inom två dagar. Vad en fantastisk
    påstående!! Jag trodde aldrig, så han talade med mig,
    Och berättade för mig allt jag behöver göra. Sedan
    Nästa morgon, så förvånansvärt min man som inte ringde
    Mig under det senaste året och fyra månader, ringde mig till
    Informera mig om att han kommer tillbaka. Så underbart!!
    Så det var så han kom tillbaka samma dag med
    Mycket kärlek och glädje, och han bad om ursäkt för hans
    Misstag, och för smärtan han orsakade mig och mina
    barn. Sedan från den dagen var vårt förhållande nu
    Starkare än nu före det, med hjälp av a
    Stavning caster.
    Så, jag kommer att råda dig där ute för att vänligen besöka detsamma
    Hemsida (isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom sin direkta linje +2348133261196), om du
    Är i något sådant tillstånd, eller du har några problem
    Relaterade till att "ta tillbaka din ex. Inte bara det han kan
    hjälpa .
    1) Få marknadsföring i allt du gör.
    2) Tjäna bra pengar.
    3) Framgång i affärer.
    4) andliga problem.
    5) vinna domstolsfall
    6) Letar efter en bra man.
    7) söker jobb.
    8) vill ha kontroll över ditt äktenskap.
    9) vill lockas till människor.
    10) du har blivit scammed och du behöver pengarna tillbaka.
    11) du har jobbat utan kampanj.
    (12) Om du har symtom på sjukdom som hiv / aids.
    (13) Du har graviditetsproblem med barn

    (14) Om du har problem med din livmoder vill du ha barn.
    Isikolosolutionhome@gmail.com eller ring eller whatsapp honom hans direktlinje +2348133261196

    SvaraRadera
  8. TESTIMONIO SOBRE CÓMO ME EMBARAZO. Me casé a los 26 años y de inmediato traté de quedar embarazada. Cuando yo era incapaz de concebir tuve análisis de sangre para la fertilidad y me dijeron que tenía un FSH (hormona folículo estimulante) de 54 y no sería capaz de tener hijos. Aunque los médicos sabían que me habían diagnosticado la tiroiditis de Hashimoto desde los 20 años, nadie se molestó en revisar mis niveles de tiroides. Mi TSH se midió en .001. Mi dosis de Synthroid se redujo. Un amigo me aconseja contactar a un médico de hierbas DR.MIDNIGHT que ayudan con la fertilidad con su medicina, recogí su contacto y explicar mi situación a ella ella preparó para mí una medicina herbal que tomé como describir por ella. Quedó embarazada muy rápidamente, tuve un embarazo exitoso. Tengo a mi bebé marzo 2015. para quedar embarazada a la edad de 35 con mi segundo hijo en mayo de 2017, gracias mamá, este es su contacto de correo electrónico si usted requiere su ayuda puede correo electrónico dr.midnight5@gmail.com él si usted necesita su Asistencia en su relación o cualquier otro caso.
    1) Hechizos de Amor
    2) Hechizos de Amor Perdido
    3) Hechizos de divorcio
    4) Conjuros de Matrimonio
    cura para el cancer,
    ASMA,
    IMPOTENCIA,

    Póngase en contacto con este gran hombre si tiene algún problema para una solución duradera
    A través de dr.midnight5@gmail.com o llame o whatsapp él su línea directa +2347037137208

    SvaraRadera